Rozszywacz biurowy

Rozszywacz biurowy powstał z myślą o tym, że czasami w różnych sytuacjach zdarza się, że w pośpiechu i przez pomyłkę zepniemy ze sobą jakieś dokumenty.
✅Wtedy jedynym sensownym rozwiązaniem jest delikatne usunięcie zszywek.
✅Wykonanie tej operacji ręcznie może się jednak bardzo źle skończyć zarówno dla naszej skóry, jak i dla dokumentów.
✅Warto zatem zainwestować w gadżet rozszywający.

Rozszywacz do zszywek

✔️Rozszywacz do zszywek biurowych wyróżnia się minimalistyczną formą.
✔️Jest poręczny i bardzo prosty w użyciu.
✔️Rozszywacz do dokumentów wyróżnia się lekkością, co pozwala na sprawne użycie w każdej sytuacji.
✔️Jest on niezastąpiony wszędzie tam, gdzie papierologia gra pierwsze skrzypce.

☝️Ponadto np. rozszywacz Letiz dostępny w naszej ofercie, jest równie popularny co zszywacze biurowe. Zasada działania m.in. rozszywacza metalowego opiera się na specjalnej dźwigni.

☝️Rozszywacz jest wyposażony w szczęki, które zaciskają się na zszywce, skutecznie ją wyciągając.

Rozszywacz jak używać❓

Warto odpowiedzieć sobie również na pytanie: rozszywacz biurowy - jak używać❓

✅Rozszywacz posiada specjalne szczęki, które pełnią kluczową rolę w pozbywaniu się zszywek z dokumentacji.
✅Jak już wspomnieliśmy – zasada działania opiera się na dźwigni.
✅Dzięki niej w/w szczęki zaciskają się na zszywce i skutecznie ją wyciągają.

☝️Co ciekawe, rozszywacz biurowy został wynaleziony stosunkowo niedawno, bo w 1969 roku. W naszej ofercie znajdziecie różne modele tych akcesoriów biurowych w atrakcyjnych cenach.